V januarju smo v 9. razredu izvedli dan dejavnosti. Učenci so v skupinah raziskovali, brali literaturo, izdelovali plakate, risali stripe, pisali razmišljanja na temo holokavst

. Učenci so se pri pouku zgodovine učili o nacizmu, tokrat pa so tematiko še poglobili. Podrobneje so tudi raziskovali o judovski veri ter nadgradili znanje, ki so ga dobili po obisku Mariborske sinagoge v lanskem septembru. Ena skupina je raziskovala in izdelovala plakat o taborišču Auschwitz, druga o judovski veri, tretja o antisemitizmu, ki je vodil do holokavsta, četrta pa se je dotaknila še ostalih genocidov, ki so se zgodili v zgodovini ter razmišljala katere osnovne človekove pravice so s tem kršene. Sodelovali so tudi učenci, ki so bili v karanteni in so od doma spoznavali, kdo so pravičniki, ki so tvegali svoje življenje in nesebično pomagali Judom. Z učenci smo se spraševali, kako je lahko sploh prišlo do takšnih genocidov in kako jih lahko preprečimo. Izpostavili smo strpnost in sprejemanje drugačnosti. Nastal je tudi kratek posnetek, ki smo ga na dan spomina na žrtve holokavsta, torej 27. januarja, objavili na spletni strani šole kot obeležitev tega dne.

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)