Poletna šola v naravi Izola 2017

Dragi starši in sodelavci!

Poletna šola v naravi se počasi bliža koncu. Urnik je zelo zgoščen in nimamo veliko časa za oglašanje. Temperatura vode v morju je bila 25 st. Celzija zato smo učenje plavanja izvajali v morju. Vse planirane aktivnosti do sedaj smo uspešno izvedli.

V ponedeljek smo na poti v Izolo obiskali Postojnsko jamo. Preverjanje in učenje plavanja smo izvedli na plaži za hotelom Delfin. Pred večerjo smo odšli na prvo kolesarsko turo: Izola – Koper – Naravni rezervat Škocjanski zatok (23 kilometrov) – Koper – Izola. V naravnem rezervatu Škocjanski zatok smo imeli voden ogled po krožni učni poti. Na urejenih opazovališčih smo s pomočjo daljnogledov in teleskopa opazovali ptice, živali in rastlinje največjega polslanega močvirja v Sloveniji.

V torek dopoldan smo izvedli plavalno šolo v Simonovem zalivu. Po kosilu in pouku, ob 16. uri, smo odšli na drugo kolesarsko turo iz Izole do Strunjana in naprej skozi 550 metrov dolg tunel Valeta v Portorož po Porečanki (opuščeni železniški progi urejeni v kolesarsko stezo). Tam smo si privoščili najboljši sladoled v Portorožu in kopanje. S kolesom smo prevozili 16 kilometrov.

Tudi v sredo dopoldan smo šolo plavanja izvajali v Simonovem zalivu. Po kosilu in pouku ob 15.45 uri pa smo odšli na tretjo kolesarsko turo iz Izole do Strunjana. V hotelu Svoboda smo pustili kolesa in nadaljevali peš po geološki in botanični učni poti do Zaliva Sv. Križa (Mesečev zaliv) v krajinski park Strunjan, ki ima najvišje flišne klife na jadranski obali. Kljub velikim valovom smo plavali v morju, ki je bilo še presenetljivo toplo. Nazaj grede smo imeli kar dva zastoja zaradi preluknjanih zračnic, vendar smo prišli v Izolo še pred dežjem. S kolesom smo prevozili 14 kilometrov in prepešačili 8.37 kilometra.

Jutri dopoldan bomo šolo plavanja in testiranje izvajali v bazenu hotela Delfin, ker se bo morje čez noč ohladilo. Po kosilu si bomo ogledali arheološki park Simonov zaliv, kjer bomo imeli voden ogled. Popoldan pa planiramo, da se razdelimo v dve skupini: prva skupina bo odšla na četrto kolesarsko turo: Izola – Strunjan – Portorož – Piran – Fiesa – Strunjan – Izola (28 kilometrov), druga skupina pa bo šla peš na plažo v Simonov zaliv. Zvečer si bomo vzeli čas za nakup razglednic in spominkov.

V petek se bomo že zjutraj odpeljali s kolesi v Strunjan, kjer bomo imeli voden ogled po Strunjanskih solinah in si privoščili še kopanje v Strunjanu. Po kosilu se bomo odpeljali proti Vitanju in planiramo prihod od 16. do 17. ure. Prosim, da pričakate otroke na avtobusni postaji. Otroci vas bodo pol ure pred prihodom poklicali.

Športni pozdrav,                                                                            mag. Robert Pritržnik, prof. športne vzgoje

(Skupno 193 obiskov, današnjih obiskov 1)